«ΟΣΑ ΦΕΡΝΕΙ Η ΩΡΑ… ΔΕΝ ΤΑ ΦΕΡΝΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΟΛΟΣ»

Πρώτα από όλα συγχαρητήρια για την σελίδα σας και καλή επιτυχία να έχετε
Σας στέλνω την δική μου ιστορία αν και πάνε πολλά χρόνια 
θέλω όμως να δείτε ποσά μπορούν να τύχουν από συγκυρίες

Με τον Πανό είχαμε μια σχέση πάθους κάτι σαν απολυτή ευτυχία 
τότε το μόνο που μας ένοιαζε ήταν να περνάμε καλά όλα ήταν τόσο όμορφα
και αργότερα έγινε αυτό που λένε μαζί δεν κάνουμε και χωριά δεν μπορούμε .
Μέσα σε όλα αυτά ήρθε και μια εγκυμοσύνη που τον Πανό τον φρίκαρε πολύ 
προσπάθησε να με πείσει ότι όλο αυτό θα ήταν λάθος στην σχέση μας και το
καλύτερο θα ήταν να το αφήναμε για αργότερα όλα αυτά τον ΑΠΡΙΛΙΟ 
και έχω λόγο που το επισημαίνω .
Η συνεχεία είχε καυγάδες ίσως από τις τύψεις τις δίκες μου για το παιδί 
και γενικώς πολλά ερωτικά καβγαδάκια ώσπου ήρθε ο Μάιος και αποφασίσαμε
ότι θα ήταν καλύτερο να διακόψουμε για λίγο να ηρεμήσουμε
Αυτό το διάστημα ήρθαν οι ζήλιες αλλά η αγάπη υπήρχε και από τους δυο
μας μέχρι που κάποια στιγμή ήρθε μια παρεξήγηση και από τον εγωισμό μας 
δεν προσπαθήσαμε να την λύσουμε
Ο Πάνος γνώρισε μια κοπέλα και άρχισε να την παρουσιάζει για να με πληγώσει
του είπα τότε ότι από έμενα τέλος και ότι δεν θέλω να τον ξαναδώ 
τον έκανα delete από παντού προσπάθησε να με βρει αλλά δεν μπορούσε
χάθηκα από παντού 
Μέχρι που έστειλε ένα άτομο δικό του μετά από 2 εβδομάδες να με βρει 
και μου είπε ότι δεν άντεχε μακριά μου δέχτηκα να τον δω και τότε μου είπε
ότι πρέπει να είμαστε πάλι μαζί όλο αυτό μας έκανε να το επιβεβαιώσουμε
ότι αξίζει η αγάπη μας .
Ήμουν τόσο χαρούμενη !!!! μέχρι που την άλλη μέρα ΧΑΘΗΚΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ !!!!
έψαχνα να τον βρω απελπισμένα και όταν μετά από πολλές δυσκολίες 
τον βρήκα μου είπε ότι ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΑΙ !!!! ένιωσα να χάνετε η γη 
κάτω από τα πόδια μου και η εξήγηση ήταν ακόμα πιο χειρότερη με την κοπέλα
εκείνη είχε βρεθεί ερωτικά ένα μόνο ένα βράδυ όπως και μου ορκίστηκε , 
όμως έμεινε έγκυος και όπως καταλαβαίνεις μου είπε πρέπει να την παντρευτώ 
αφού δεν θέλει να το ρίξει 
και εγώ????? εγώ δηλαδή γιατί το έκανα τότε?????
Πέρασα άσχημες στιγμές και όπως μου έλεγε το περιβάλλον του και αυτός 
και η είρωνα ότι και η κοπέλα εκείνη πέρναγε το ίδιο δράμα αφού και αυτή 
έκανε μια άλλη σχέση για να ζηλέψει ο δικός της.
Παντρεύτηκαν !!!! και όλο αυτό τον καιρό μάθαινα τα νέα τους και δεν πέρνάνε
καλά . Πέρασαν 2 χρόνια να βρω ηρεμία και έπειτα τον άνθρωπο 
που με έκανε ευτυχισμένη και το παιδάκι μας που το ολοκλήρωσε 
Τώρα πλέον νιώθω καλά και επίσης ξέρω ότι δεν ήμουν η χαμένη
γιατί η επιλογή μου δεν ήταν από μια ατυχία !!!
Γιώτα.
Μπορείτε να στέλνετε και τις δικές σας αληθινές ιστορίες σε μήνυμα εδώ 
απλά παράκληση να είναι με ορθογραφικό ελεγχο
Share on Google Plus
To tzast-aout.blogspot.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για την εγκυρότητα του θέματος, καθώς και για τα σχόλια των επισκεπτών. Τα θέματα του tzast-aout.blogspot.gr είναι συλλογή ειδήσεων με σκοπό την ενημέρωση και την ψυχαγωγία σας.

About Just Out

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου